#1 Skrevet Juni 27, 2014 Hei. Kunne tenkt meg noen andre felger pÄ a4'n min. SÄ kom med bytte forslag  Dette er org audi felger. S8-II? (Har jeg blitt fortalt) 8,5 x 19 et 35. Dekkene bÞr nok byttes. De er ikke helt 100% kosmetisk, men heller ikke stygge vil jeg pÄstÄ.  Mest intressert i Ä bytte til 20". Kommer ann pÄ felgene. Alle bytte blir vurdert. 18"-20"  0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2014 Hei igjen, hva er forresten nav Äpning pÄ disse felgene? Jeg mÄ jo ha 66,6 for at de skal passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2014 Hello.  Det var ett godt spm. kan sjekke det pÄ fredag. Men regner med att det er 66,6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2014 Ok, reiser sÞrover pÄ neste onsdag og er i oslo fra fre-lÞr. Reiser deretter til Bergen, sÄ kan evt svippe innom pÄ veien da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2014 Den er god ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2014 Fikk du sjekket navÄpningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2014 Kun bytte? Eventuelt pris ved salg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2014 66,6 nav Äpning ja. ;-) Mest intressant for min egen del med bytte. Men alt kan selges for rett sum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2014 HÞres bra ut Er i traktene ila helga om det kan passe.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 28, 2014 Jada ;-) holder pÄ med huset. Men ordner a det :-) sÄ forÞvrigt att hvertfall ene dekke er nesten pÄ stria pÄ innsida. Passerer du Brunkeberg sÄ kan vi stÄ i verkstedet til faren min, om det blir bytte ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 28, 2014 Ok, sÄ lenge det holder til Bergen gÄr det vel fint. Brunkeberg gÄr sikkert greit, blir vel ikke store omveien det. Gir deg en lyd ila fredag eller lÞrdag om nÄr jeg svipper innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 29, 2014 Du fÄr ta en vurdering nÄr du kommer Ä ser ;-) men vil tro det gÄr uten problem :-)  Du nÄr meg pÄ 99273224. ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 29, 2014 Satser pÄ det:) ok plinger plutselig pÄ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 5, 2014 Ble de hentet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 8, 2014 Ja. De er borte nÄ. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...