Audi A6 1998 2.4 aut delebil/prosjekt BUD OVER VRAKPANT!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av å se på denne. Er heller ikke motivert til å begynne å plukke deler.....tror jeg. Kommer det noen med et greit bud OVER vrakpant, så er jeg fristet til å la de få den som den står. Mye godt arbeid ELLER veldig mye gode deler her!

Les annonseteksten, kan ikke si så mye mer.

http://www.autodb.no/bil/search/?fritekst=audi%20a6&sort=price,asc#AdItemId1609908

Drar på ferie i neste uke, og er veldig fristet til å kjøre den til huggern. Noe den egentlig er altfor god til.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen satt ut klar for henting eller vraking mandag. Gidder ikke plukke av noe.....Er lei synet av hele dritten. Ser ikke ut som andre vil plukke av noe heller. Dette er siste mulighet for å få en komplett A6 2.4 med skinninteriør og aut. til vrakpant. Minner om at aut, motor og drivverk har fungert helt glimrende. Det er "bare" en eller annen sensor som lager krøll.

Hvis denne går som den står til huggern mandag, så lurer jeg litt på hvordan det er mulig.....Fungerende og godkjente A6 "gis bort" på finn. Er dette rett og slett veldig dårlige og upopulære biler? Ingen andre heller som "tør" kjøpe de slik jeg (dessverre) gjorde? For å si det rett ut. Aldri mer halvgamle "moderne" biler.....

Nå går jeg og koser meg med GAMLE Volkswagen. Det er saker det!:) Jo eldre jo bedre.;) Kanksje jeg som er blitt gammel....he he: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.