#1 Skrevet Juni 28, 2014 (endret) Selger en audi 200 20v grunnet behov for stasjonsvogn/SUV CAC eksos CAC sorte baklykter CAC hvite instrumentskiver SMS revo chipper, usikkert, men det som står på hjernen til bilen 244.000km Mye nytt siste år, det aller meste er gjort av tidligere eier Tom Vadseth Registerreim sett, Bremser, foringer, lykter, eksos og div nytt hjullager førerside fremme, byttet N75 ventilen Nye brukte 18" sommerfelger vinterdekk er dårlige Ellers er bilen i bilen i fin stand, den er 25 år så strøken er den ikke, men et meget godt utgangspunkt vis noen vil gjøre noe mer med den, eller beholde den som den er, sporer endel med de breie 18" som står på nå syns jeg, men til gjengjeld så ser de svært bra ut på bilen Minus med bilen er ikke lakert i motorrom topp deksel pakkningen er dårlig, men mulig jeg får byttet dette før salg plugger tror jeg er slitne jeg får ikke lastet opp bilder hær av en eller annen grunn, men kontakt meg gjerne på facebook eller mobil så skal jeg sende bilder av bilen. dere får fortere svar om dere finner meg på facebook, grunnet jobben min så er jeg svært utilgjengelig på mobilen medlems pris 65.000kr ferdigprutet Mvh Stian Sæbø mobil: 45511169 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2014 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2014 Bilder er en fin ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2014 (endret) får ikke lastet opp noen bilder, kommer bare uppload failed, men kan sende bilder, har alt på pcen og mobil, sender mms og kan sende på mail, bare ta kontakt Stian Mail : Stiansabos@gmail.com tlf: 455 111 69 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2014 Bump! bilder sendes på mail eller sms etter forespørsel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...