Tips til led-lysbjelke som funker fint ?

Anbefalte innlegg

Har vurdert å kjøpe en slik led-lysbjelke å montere på Poloen som litt ekstra lys på høst/vinter. Noen som har tips til en slik bjelke som funker fint uten å koste 15 000 kr ? Gjerne på Ebay eller lignende..........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte mere på et spesifikt tips til en spesifikk led-bjelke noen som har kjøpt jeg.....ikke link til en Norsk side med blodpriser på led-bjelker man får kjøpt på Ebay til en brøkdel av prisen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spør Arild Valsø. Han har handlet på ebay, fungerer godt den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen tips til en led-bjelke som kan passe under skiltet på en liten Polo ??? Spesifikke Ebay-tips taes imot med stor takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på det samme!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visionx sin 910 eller noe sant hadde jeg under skiltet på golfen min. Knallbra lys og ble nesten usynlig mot den sorte under grillen :) Kjøpte den på megalys med skiltrammefeste. Godkjent ledbar så kan ha 2 av di lovlig, teoretisk.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rigid SR2 Combo 20"!

Havner vel på rundt 5500 kr fra ebay inkl alt. Og den lyser BRA!

Rigid er kjent for og være noe av det beste på Led :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visionx sin 910 eller noe sant hadde jeg under skiltet på golfen min. Knallbra lys og ble nesten usynlig mot den sorte under grillen :) Kjøpte den på megalys med skiltrammefeste. Godkjent ledbar så kan ha 2 av di lovlig, teoretisk.. :P

Tror jeg skal prøve denne i høst/vinter. Virker som et godt kompromiss mellom pris og lysstyrke, tror jeg skal ha den hengende på nedsiden av skiltet for å gjemme den mest mulig.

Om noen har disse montert så sleng gjerne ut litt bilder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se når jeg kommer hjem etter noen bilder fra min montering.

Hang skilt ramme festet opp ned og feil vei, slik at festene gikk inn mot grillen.

Siden det var BI xenon på golfen gikk jeg for spor spec i lys bildet. Siden led ikke har noen linse som bryter lyset sprer slike med drivingspec noe forferdelig ned i veien og rett til himmels :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant et par bilder av den montert :)

DSC_0148_zpsb07bbefd.jpg

DSC_0139_zps5b25c96d.jpg

DSC_0138_zps5d8a1a72.jpg

20140125_101909_zpsak9t6qx3.jpg

20140125_101900_zpsvm6f7icd.jpg

20140124_230928_zps6jikfglv.jpg

20140124_230908_zpsfqoqpqni.jpg

20140124_230855_zpsyzqhwqs1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.