#1 Skrevet Juni 28, 2014 (endret) Har en små dårlig s4 sedan med 6 trins manuel jeg vurderer huge eller selge er ufo bremser på den med følger med s6 fjørbein med ok bremser med slissa/hull i skivene strøken s4 frontfanger sms revo skinn interiør og 1 sett orginal interiør i lys stoff sportsratt bil uten klima takluke og 4 el vindu ene skjermen er dårlig men flger med en annen skjerm , noe rust på panser og ene døra +++ Bilen er ikke pen men domt hugge en sedan med papir Vurderer selge den for 20tkr uten grenrør , turbo og luftmassemåler . Bilen er ikke no særlig kjørbar da ene hjullageret er kjempedårlig . Oppdaterer annonsen når jeg får kikka noe mer på den . Kan selge uten div andre deler også enda biligere .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2014 pris uten motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2014 Har 2 som vil betale ca 20t med motor og med s6 fjørbein Uten s4 fanger (kansje solgt) og uten div motordeler. Så rundt 15 uten motor og fanger tenker jeg . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2014 Bil blir mest sansynlig solgt i deler da ene ramevangen peker litt oppover ,regner med karroseriet ikke er så inntresangt lenger da .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2014 Pris på girkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2014 Har bud på 4000 av en som kan hente , vil helst slippe sende .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...