#1 Skrevet Mai 30, 2005 har vi noe rabatt avtale der? hadde vært greit og fått vist! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Ikke det jeg vet, mulig andre har noe peiling på dette? Om det skulle være at vi ikke har der så gjør det jo ingenting om du hadde klart å fått jobba gjennom en avtale der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2005 Letteste er vel og dra dit og spørre de om dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2005 jepp. vi har rabatt der! var ikke mye, men litt.. fikk 10% på deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2005 AS Auto er vel en privat forhandler, dvs ikke direkte underlagt Møller-systemet. Har en sterk mistanke om at de kjører med sine egne kalkyler oppå Møller sine priser igjen...grisedyrt er bare fornavnet. Men som sagt, bare en mistanke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2006 HVordane er dette nå som de har godt itl å bli Møller avd Lillehammer? Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2006 får iallefall rabatt der enda jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2006 Gjelder ikke Lillehammer, men vet noen om vi har rabatt på AS Møller på Gjøvik..? Fikk ikke sist jeg prøvde når det het AS Bil, men har ikke prøvd nå etter navneendringen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...