#1 Skrevet Juni 30, 2014 (endret) Hei, ønsker å selge min 1985 modell Audi 90 typ 85 Sedan. Planen var å få denne i god stand igjen og lage et lite "stanceprosjekt". Ser nå at dette har jeg verken tid eller penger til da S4-en min stadig trenger oppgraderinger. Sitter en 2.3 fra en 1988 elle 1989 i den nå, ikke KV som originalt har jeg fått opplyst. Har kjørt den litt med prøveskilt, og må si den grå overraskende pent. Bilen er lakkert opp igjen i 2007, men det er en del rust. Lar bildene tale for seg selv. bilen har ikke vært ogdkjent siden 2011, og har etter dette for det meste stått i ro. Bremser og slikt er ikke rustet da den har vært luftet innimellom. Bilen står uten skilt, og må eu godkjennes. For folk utenfor Vw-Audi klubben: 93 09 42 33 er nummeret dere kan kontakte meg på. Selges til høystbydende over 5 000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2014 Er det Quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2014 Er det Quattro? Det er det ikke - derav prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2014 Bump ? Vil helst ikke selge i deler altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2014 Hvor står den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2014 Hvor står den? Sotra utenfor Bergen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2014 Vet du om reg nr er UE 65561 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2014 Vet du om reg nr er UE 65561 ? Det stemmer, hva tenkte du på? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2014 Opp :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2014 Er interessert i denne- Har du bilder av interiør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 19, 2014 Er interessert i denne- Har du bilder av interiør? Dessverre, men kan muligens få ordnet til helga :-) - - - Updated - - - Er interessert i denne- Har du bilder av interiør? Dessverre, men kan muligens få ordnet til helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 30, 2014 legg gjerne ut bilder av interiør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 8, 2015 Hei Johannes, ble denne bilen solgt? Rolf Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 9, 2015 Ganske sikker på at denne er solgt, Rolf Erik. Tror nye eier har plukket bilen fra hverandre og solgt den i deler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 9, 2015 ja den star hos meg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...