#1 Skrevet Juni 30, 2014 Må dessverre selge en bunndel jeg har grunnet feilkjøp. Var påtenkt for å komplettere et bygg jeg har startet, men må dessverre selges da den ikke matcher topp og turbo jeg allerede har. Kammer og turbo er beregnet for 2,2L og ikke 2,5L. Derfor velger jeg å heller bygge en 2,2L bunn til dette bygget. Bunndelen er for kort tid siden kjøpt av Rune Okan her i klubben som har hatt denne stående en stund. Specs: AAN blokk 82mm borr, toppdekket og vasket 2,5L TDI veiv (95,5mm slag) Billett lageroverfall til veiv (linjeboret og honet til org dim lager). Custom CP stempler fra KRB 9:1 komp H-profil råder 144mm lengde ARP studs i lageroverfall. ARP bolt i råder Nye org lager veiv og råder. Jeg har selv hatt blokka innom motorbygger og fått vasket over, målt alle klaringer og montert slik at denne skal være RTR. Grunnet til dette er at jeg trodde stemplene var for små da de er noe mindre dim over stempelringer enn under, samme som org stempler . Dette burde være et knall utgangspunkt for noen som bygger seg ny 2,5L motor. De fleste her vet nok hva det koster å bygge en slik bunndel, jeg betalte selv 20 000,- og forventer å selge for det samme. Send PM eller ring meg på 47285624 hvis det er noen spørsmål =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2014 Følger også med aan reimhjul med tommis billet registerdrev. Dette er balansert sammen med veiva:) Bud kan vurderes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...