#1 Skrevet Juni 30, 2014 (endret) Det Har en slik som selges i deler. Kmstand 192.000 . Skal ha panser og frontfanger selv. 1.8T original. Automat. AC og takluke. Hele forskjermer. Dører er fri for rust. Selger ikke deler av motoren da den selges komplett. Priser er sånn ca ish Deler som er defekt. Høyre fremre vindusheis. Høyre bakre vindusheis. Bakfanger. Høyre frontlykt og begge blinklys. Sprekker i baklamper. 1 skiltlys. Deler som er solgt. Venstre foran vindusheis. Begge Calippere bak. Alle sorte pyntedeksler på dører. Høyre bakdør yttre vinduslist. Bremserør h+v side bak. Bensinfilter brakett. Panser. Luftfilterboks Bensinpumpe Bremseveske beholder Venstre forskjerm Venstre frontlykt Intercooler bjelke Deler som er plukket av for salg Alle dører. 500kr stk Comformodul. 250kr Motor med elnett,hjerne, katalysator.2000kr. Gearkasse henger på ennå. Bakluke. 500kr Høyre forskjerm. 500kr Calippere foran. 500kr Piggfrie Michelin på alufelg med masse mønster. 1500kr Instrumentpanel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2014 Pm meg om du har vindusvisker motor bak ennå som virker a :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2014 Pm meg om du har vindusvisker motor bak ennå som virker a :-) Sjekker opp iløpet av uken. Mye å gjøre på jobben serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2014 Pris lånekasse bak høyre side og demperen panseret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2014 Om alt er i orden 500kr inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2014 Pris lånekasse bak høyre side og demperen panseret. Har sjekket opp nå og panserdemper er bra. Låsekasse høyre bak fungerte før jeg tok av døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2014 Motoren og dører plukkes ut neste uke så er det skroten neste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 20, 2014 Har du bremsevæske beholder til denne enda? evt pris? (er vel evt delenr 8E0 611 301) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2014 Har du bremsevæske beholder til denne enda? evt pris?(er vel evt delenr 8E0 611 301) Den har jeg vettu. Tja 50kr pluss frakt ell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2015 Oppdatert tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...