Sensor for høydejustering av lys, ac kompressor, senkesett a4 b6

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe sensor for automatisk høydejustering av xenonlys til audi a4 b6.

Er også på utkikk etter ac kompressor til a4 b6 1.9 tdi.

Er det noen som selger senkesett til a4 b6 avant 1.9 TDIQ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en ac kompressor fra passat 04 mod den skal nok passe på audi a4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bekrefte at den passer?

Evt. pris på den? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis passaten har klimakompressor på passasjerside med egen reim så passer det dårlig. Satt akkurat inn en Passat motor i en A4 og da måtte alt flyttes over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ac kompressor sitter på passasjerside mener jeg å huske

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ac kompressor sitter på passasjerside mener jeg å huske

 

Har brukt fra audi a4 til passat Før jeg og det gikk da greit.

sitter jo også på samme side langt ned på høyre side?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er noe chassisnummerskille på 1,9en da som gjelder begge bilene. A4n jeg bytta motor i hadde hvertfall klima, servo og dynamo på samme side (førerside) og bare en reim, mens passaten motoren kom fra hadde to reimer og klima på passasjerside.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er noe chassisnummerskille på 1,9en da som gjelder begge bilene. A4n jeg bytta motor i hadde hvertfall klima, servo og dynamo på samme side (førerside) og bare en reim, mens passaten motoren kom fra hadde to reimer og klima på passasjerside.

 

det er nok samme på disse bilene om dem ikke er gamlere en 2000 mod og ikke nyere en 2006, får da er det vel noe forandringer trur jeg.

da jeg bytte kompressor så tok jeg fra a4 og den funka i mange år den på passat.

men det kan jo hende det er noen andre modeller da som du sier men da er det vel litt annet system sikkert.

om den står på samme plass så passer det den ligger nede under foran på motoren ved høyre side rett bak ved vifta.

så lenge festene er samme så skal det gå å bruke det overens på disse bilene.

om en går inn på bildeler.no og ser, så er det samme kompressor til begge bilene disse bilene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok samme på disse bilene om dem ikke er gamlere en 2000 mod og ikke nyere en 2006, får da er det vel noe forandringer trur jeg.

da jeg bytte kompressor så tok jeg fra a4 og den funka i mange år den på passat.

men det kan jo hende det er noen andre modeller da som du sier men da er det vel litt annet system sikkert.

om den står på samme plass så passer det den ligger nede under foran på motoren ved høyre side rett bak ved vifta.

så lenge festene er samme så skal det gå å bruke det overens på disse bilene.

om en går inn på bildeler.no og ser, så er det samme kompressor til begge bilene disse bilene?

 

A4n jeg bytta på hadde ikke viskosevifte i det hele tatt mens passat motoren hadde det. Så noe forskjeller må det være :P Skal sjekke hva det står i etka til uka bare for å komme til bunns i det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sensor foran eller bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4n jeg bytta på hadde ikke viskosevifte i det hele tatt mens passat motoren hadde det. Så noe forskjeller må det være :P Skal sjekke hva det står i etka til uka bare for å komme til bunns i det :P

 

det kan nok verre noe forskjell på noen av modellene, Vare_13485_1.jpg

dette disse er å få til 1,9 2,5 er litt annerledes type.

men om du får ta en grundig sjekka og kom til bunns så vi får en løsning på ta: klø :,

kom med tilbakemelding da? :)

Vare_12913_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tak i sensor og muligens kompressor :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger kompressor med delenummer 8EO 260 805 T :) skrik ut om du har

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe? Begynner å haste med temperaturene som er nå om dagen :eek:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt nærmere titt kan det se ut som clutchen på kompressoren rett og slett har falt av, noen som har en clutch til ac kompressor som de vil selge, evt en hel kompressor med lik clutch? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.