#1 Skrevet Juni 30, 2014 2007 model Audi a4.selger bruksbilen til fordel for Quattro. service i mitt eie er tatt av meg selv. dokumentert i servicehefte. ikke hatt problemer med bilen så lenge jeg har hatt den, byttet slitedeler. -utvendig s-line. -stoff interiør med elektrisk justering av sete foran dvs korsryggstøtte og sidestøtte -ettermontert defa motorvarmer+kupevifte -emblemfri bak med svart Audi logo -justerbart Supersport black edition, godkjent i vognkort. -plastidip på grill foran -sitter montert pioneer avh 3500dab spiller i bilen. - Led ryggelys(lyser bra), led interiørlys,led parklys,led tåkelys. -lamin-x tint på baklamper. 19"sommerfelger følger ikke med. bra vinterdekk. sommerdekk må byttes. neste eu-kontroll frist 31.05. 2015. km stand 154xxx. heftelser blir slettet ved salg. bilen blir brukt hver dag, befinner seg i Drammen. -140.000 kr. tlf 95031396 noe ulyd i forstilling og litt merker på bakfanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...