#1 Skrevet Juni 30, 2014 (endret) Innsug 500,- Vannrail 400,- Servopumpe ##SOLGT## A/C Pumpe 800,- Motorbraketter 400,- Toppdeksel ##SOLGT## Strammer til serpentin belt ##SOLGT## Topper Samco slanger 1500,- Ny KKK turbopakning 300,- Tenningsmoduler (POS) 400,- stk Øyelokk til S6, C4 200,- Mulig jeg har flere deler. Priser er + frakt og forskuddsbetaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2014 har du elektrisk vannpumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2014 har du elektrisk vannpumpe? Beklager men det har jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2014 Hvilke Samco-slanger? Innsug eller vann? Farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2014 Dette er et sett med blå Samco slanger til innsug. 3 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2014 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2014 Noen som trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2014 Peilepinne og rør? Noe du kan ha liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2014 Peilepinne og rør? Noe du kan ha liggende? Ja, mener faktisk jeg har dette liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 8, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 27, 2015 Opp til toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 26, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...