Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Har et felg sett her, og 1 av de er ikke helt i form. :P

 

De er ikke OEM og det står made in Italy på den. Vet at OEM delen har delenummer 4F0 601 025 DE 1H7 på denne siden, er dog ikke helt sikker på om de er de samme. : http://www.original-felgen.com/4f0601025de1h7.html

 

Er det noen som vet om en side på nett jeg kan bestille en ny? Eller kanskje har 3 selv de vil bli kvitt. Hehe.

 

20140630_221606.jpg

 

20140630_221702.jpg

 

Hjelp! :)

 

MVH

Ernst Haaland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildeler.no leverer desse nye.. kansje vist du sender dei ein epost so har dei samme felg med samme dele nr??

 

Prøver og å få tak i ein enkelt felg men det er umulig da dei ikkje selgest lenger og ingen vil ut med kun 1 stk privat.

 

lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for info. Har sjekket en original felg, en slik som jeg linket delenummeret på. Det var en kar i Egersund som skulle selge 3 stk. De hadde en lavere kant der de 3 eikene møtes ytterst. Så den kunne jeg ikke ha.

Men, jeg fant en link her http://www.procartuning.nl/audi-rs6-replica-velgen-rv-zilver.html

Står bare på Nederlansk, uheldigvis. Den matcher nok mer mitt sett. Noen som snakker nederlanskt? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Google translate er gull;)

 

"Audi RS6 replica felger sølv rv

Tilgjengelighet: På lager

€ 592,00

Audi RS6 replica felger sølv rv

 

Høy kvalitet italienske replica felger

 

Implementering rh sølv

Tilgjengelig i 17 t / m 20 tommers

hjulkapsler inkludert

 

* Be om å plassere første til tilgjengeligheten av ordren

 

Vi tilbyr ikke bare salg også profesjonell installasjon i garasjen vår.

Fyll ut skjemaet nedenfor for eventuelle spørsmål eller en uforpliktende prisoverslag."

 

Jeg har 4 stk orginale RS6 II i 9x19 ET33 liggende om du er intressert? Glass blåst å klar for lakk.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på de?

 

Passer ET33 på C4, trodde det var 45?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.