#1 Skrevet Juli 1, 2014 Så, siden klubben sliter med en problemstilling tillogmed bestemor har dekt, så ser det ut til vi har mistet mye hidden... Laget en tråd for en stund tilbake om grilltreff i år, noen som fortsatt er gira? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2014 Eg er hvertfall lett med så lenge eg er hjemme!! . Reiser i morgen og blir borte to uker, etter det regner eg med eg blir hjemme en stund! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2014 Eg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2014 får henger meg på å si at eg og er med : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2014 Jeg er klar Vi får spikre en dato litt ut i august, når folk er kommer seg hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2014 Jeg er med jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2014 Eg er med dersom eg er hjemme! Bra iniativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2014 Jeg er klar Vi får spikre en dato litt ut i august, når folk er kommer seg hjem Stemmer for August området, tidlig august kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2014 Jeg stiller om jeg er på land.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2014 Jeg er med, hvis forslaget går igjennom i høringsrunden hos regjeringen Angående sted, kan jeg opplyse om at Børge Olsen er interessert i å få oss på besøk. Hadde dette vært en idé? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...