#1 Skrevet Mai 30, 2005 Noen som vet hvordan resultatene ble på utstillingskonkuransen søndag?? Dro hjem like før premieutdelinga starta,så det fikk jeg jo ikke med meg! Gjerne med bilder hvis noen har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2005 Ta gjerne med poengene fra ferdighetskjøringen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2005 hmm.. jeg kasta lista vi i mjøsa lokallag hadde.. (Vw klassen) vet ikke om noen av de andre har sin enda.. men husker da noen av de.. Hvit Golf GTi Rød Golf 4 Blå Golf Cab Svart Caravell T5 Polizei Rød Polo 1 kommer ikke på flere i farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2005 VW Klassen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2005 Siste av Top 15 VW og den som vant peneste motorrom. En totalrenovert Golf GTi fra 1979. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2005 Her mangler Petter Sanni Jacobsen sin A6 og en til som jeg ikke er helt sikker på... Om noen har bilder av disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2005 Siste av Top 15 Audi og vinner av Beste stereoinstallasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 30, 2005 Jaja, måtte stikke litt før... Var stuuuup trøtt etter underkant av 2 timer søvn natt til søndag. Får skylde på alle som sov over på Haslemoen:D Er tøffel jeg vøttø Vant til 8 timer søvn... Hva var forøvrig de forskjellige "grenene"? Hvilke biler vant hva og hvorfor? Eller var det bare VW og Audi topp 15? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 30, 2005 Mange verdige vinnere her ja! Likte spesielt den røde a3 sportbacken!!Dritfin bil! Noen som vet hvem den siste audien som vant var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 30, 2005 Hva var forøvrig de forskjellige "grenene"? Hvilke biler vant hva og hvorfor? Eller var det bare VW og Audi topp 15? Det var visst bare topp 15 i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 30, 2005 Det var visst bare topp 15 i år. Ok, ingen begrunnelser eller notater heller? Hva med stereoinstallasjon og det fatet foran bilen til Walter (ferdighetskjøring?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 30, 2005 De store glassfatene var premier for ferdighetskjøringen ja. Begrunnelser for premieringen i utstilingen var det lite å høre om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 30, 2005 Noen som vet hvem den siste audien som vant var? Det var nok Stig sin tøffe A4 som ikke er med på bildene her, såvidt jeg kan se.. Foto: Henning Evensen. Og jeg var i Audi-juryen, så det er soleklart at alle de 15 var velfortjente vinnere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 30, 2005 Det var denne a4 ja.. Sukk...hadde håpa sistemann var meg jeg da hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 30, 2005 Har gått å tenkt litt på dette her og lurt på om "det er lurt" å si det her på forumet.. Men men, regner med det er litt "takhøyde" her... Har følgende kommentarer til utstillings-konkuransen. Etter min mening bør det på hoved-treffet fortsette å være delt opp i klasser som det har vært tidligere.. Litt av det som har vært morro'a etter min mening er å konkurere med de som har lik bil som deg, eksempelvis når jeg var i Golf IV klassen ifjor, så var det jo spennende å se hvem som fikk prisen for beste Golf IV, og eventuellt til neste treff, prøve og forbedre seg mot "konkurentene" Når det gjelder lokal-lagstreff og "mindre" treff, så syns jeg det er helt greit at det legges opp til "felles-klasser" for både holde kostnader til pokaler samt antall klasser nede på et lavt nivå.. Visst tanken i år var å gjøre det "enkelt" for arrangørene, så vil jeg tro at juryen hadde ett lite "helv..." med å greie å bestemme seg for hva de ser etter, hvordan de skal "dele" opp mellom gammelt/nytt, orginalt/styling osv osv osv... Håper ihvertfall at dette var en "test" og at vi på hoved-treffet til neste år går tilbake til gammel modell igjen, der vi er tilbake til klasseinndeling igjen. Syns også en pokal gjør seg bedre enn en "vase" om jeg skal være helt ærlig. Særlig med tanke på at dette er hovedtreffet til klubben og dette er det "gjeveste" trofeet iløpet av hele året etter min mening. Håper ikke folk oppfatter meg som "høy på pæra" eller "fin på det" eller noe sånt pga dette innlegget. Var utrolig hyggelig å få premiering på Touran'en i år, noe som igrunn kom veldig overraskende på siden bilen langt ifra er ferdig, samt at det var MYE fint i VW klassa generellt. Ville bare si min mening om selve utsillingsbiten av treffet, og måten det ble lagt opp på. Når det gjelder treffet generellt sett, så var det veldig bra opplegg, fikk ikke med oss opplegget på Hasslemoen da vi måtte hjem og legge Junior, men ellers var treffet veldig bra. Håper vi kan gå tilbake til å ha treffet senere på året som i har hatt det tidligere år. Husker særlig i 2003 da vi virkelig hadde godværet med oss, samt at det var hyggelig temperaturer utover kvelden og mulighet for å sitte ute om kvelden på "campingen" på bana og grille... Sosialt og fint! Takker til arrangørene, håper dere fortsetter og lage flotte treff! Mvh Trond Wiggo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 30, 2005 Var det fordelt sånn at det kun var 15 beste audi/vw,eller var det en 1ste plass blant disse?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 30, 2005 Er helt enig med TWG her. En må nesten lure litt når ett "lite lokallag" fra Halden utklasserer, det som er hovedtreffet til klubben, mht premieringer. Vil også legge til at jeg IKKE stilte ut bilen min selv, så dette innlegget er på ingen måter lagt ut som "furting" over at jeg ikke fikk noe premie selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 30, 2005 Det var 15 beste VW og 15 beste Audi (ingen "første og siste plass" der), i tillegg, fineste Motor-rom, og beste stereo-installasjon, samt ferdighets-kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 30, 2005 Var det fordelt sånn at det kun var 15 beste audi/vw,eller var det en 1ste plass blant disse?? Ettersom jeg fikk med meg, så var det ikke noe 1 premie blant de 15 fra VW, og heller ikke i Audi klassen. Var helt "hulter til bulter" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 30, 2005 Det var bare 15beste audi, og 15 beste vw. Ingen nr 1 eller no sånt. Hadde det vært meg hadde jeg nok satt større pris på en"nummerert" premie, enn en topp 15. Men det er jo meg, og jeg har jo ikke no å stille ut for øyeblikket heller så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 30, 2005 Det var 15 beste VW og 15 beste Audi (ingen "første og siste plass" der), i tillegg, fineste Motor-rom, og beste stereo-installasjon, samt ferdighets-kjøring Håper ingen oppfatter mitt innlegg som "furting" heller, men bare som konstruktiv kritikk/meninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...