#1 Skrevet Juli 1, 2014 Vurdere å selge min A4 1.9tdi da jeg ikke orker å fikse denne. Den fikk toppaknings havari og siden har den stått. mer info og bilder kommer selges som rest eller delebil. 8000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2014 om du selger deler så er jeg intr i skiltlysplaskglassene og skruene til den bak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2014 Er detta avant? Hvordan interiør er det i bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2014 denne står her fortsatt.. det er avant. Får prøve meg på noen bilder før snørn kommer. bilen er blå med blått stoff int. Lov å komme med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2014 Selger du deler av den da? skulle hatt sideruter og div småtterier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2014 ønsker helst å selge bilen hel ... men om ingen vil ha en hel bil kan jeg selge deler rett før den går på skrapet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...