#1 Skrevet Juli 2, 2014 (endret) Skal begynne å kappe litt i golfen nå Så spørsmålet mitt er om noen har noen tips til gode produkter å spraye på/over det nye metallet når det har blitt sveist på plass. Leste at f.eks brunox kan være greiest å bruke under bilen siden det ville bli stygt om man hadde påført det på synlige steder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2014 Vanlig karosseri grunning funker bra det. Legg på noen lag Prøv å få det opp i kanalen etter sveising også så insiden er beskyttet. Mye fuktighet i en kanel. Husk å bruke hulromspray inne i kanalen etter lakkering også. Dette gir en god beskyttelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2014 Wurth rust? grunning. 230kr for en boks men det stoffet er helt rått. Sveiste en del på gamle karosseriet mitt. Sto i gjørma i 3år før eg kasta det. Ikkje en flekk på det eg hadde sveist eller slipt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2014 Tok meg en tur innom wurth og ble anbefallt deres 2k nulti-fill. Så gjør ett forsøk med den tenker eg:) takk for tips folkens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...