Montering av coilovers VW Caddy problemer

Anbefalte innlegg

Hei

Har montert Vmaxx coilovers på min 07" Caddy.

Sliter med at v svinging når bilen står rolig, kommer det klonkelyder fra fjærbeinene foran. Fjæren vrir seg rett og slett, og lager lyd mot justeringsmutrene.

Feilmontert ? Glemt noe? Alt ser så veldig rett ut iforhold til hva jeg har funnet på nett - men noe feil må det jo være

Hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemt begge delene på fjærbeinslager?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke begge deler :) ?

Kjøpte kun nye fjærbeinslagre oppe, skrudde sammen.

Skal det være noe mer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fjærbeinslagerene montert riktig ? Er ei pil på lageret som peker forover og bakover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk som spør. Så disse pilene, og de ble montert slik at en pil står fram og eb tilbake.

Pilene var vel og merke inn mot bilen. Så ut som det var eneste måte å få pilene i rety retning. Høres rett ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres riktig ut ja. Fort gjort å ikke få med dette derfor eg spurte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre ideer?

Er det noe deler mer enn kun topplagret som skal på coilovernse fremme? Noe ring? Ett eller annet?

Prøvd å Google mye nå, for å finne bilder av fjærbein som er montert, men det var ikke lett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemt begge delene på fjærbeinslager?

Må ha oversett posten din tidligere, for det var akkurat dette som var problemet, om noen andre går på samme smell.

Manglet ene delen. Helt utrolig irriterende. Ba møller legge ved alt av deler jeg trengte for å slippe å måtte splitte gamle fjærbein :)

Så var jo ingen bønn, alt av og alt på igjen. Meget lei av vw skruing nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.