#1 Skrevet Juli 3, 2014 Hei, skal bytte 120 skruer av denne typen Verktøyet som trenges er svindyrt og tenkte at kanskje noen hadde tips om noen som kunne låne/leie ut, evnt som selger billigere? Er jo nok av folk her inne som har pusset op OZ/BBS felger tidligere, så kanskje noen har et par gode tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2014 Har 2 slike fra en gang jeg drev med det der selv. Send Pm for kontakt. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2014 Boltene har helt vanlig 12 kant 8 mm pipe på BBS, mens OZ har spesialpipe med 10-kant. Jeg kjøpte mitt sett med 12-kantnpå Mekonomen, var Stanley skralle og piper fra 8mm og oppover. OZ pipene kjøpte jeg fra Tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2014 Verktøyet som trenges er svindyrt Du får den riktige 10-kant pipen til OZ for €49,90 på ebay.de, og den 12-kantede er enda billigere, €11,50 koster den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2014 Svarte deg på PM også, men forsto det som at det var BBS-bolter på OZ-felger? Siden du ikke har hatt hell med vanlig 12-kant, så kan du prøve den å kjøpe fra Custom Tuner, som jeg linket til på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2014 Hei, sortt sent svar. Bestilte 13 kant pipe fra iclair.de Kostet rundt 100 kr ink frakt. Alt i orden nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...