Socket til M7 skruer til BBS/OZ 3 delte felger

Anbefalte innlegg

Hei, skal bytte 120 skruer av denne typen $_57.JPG

 

Verktøyet som trenges er svindyrt og tenkte at kanskje noen hadde tips om noen som kunne låne/leie ut, evnt som selger billigere? Er jo nok av folk her inne som har pusset op OZ/BBS felger tidligere, så kanskje noen har et par gode tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 slike fra en gang jeg drev med det der selv. Send Pm for kontakt.

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boltene har helt vanlig 12 kant 8 mm pipe på BBS, mens OZ har spesialpipe med 10-kant. Jeg kjøpte mitt sett med 12-kantnpå Mekonomen, var Stanley skralle og piper fra 8mm og oppover. OZ pipene kjøpte jeg fra Tyskland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verktøyet som trenges er svindyrt

 

Du får den riktige 10-kant pipen til OZ for €49,90 på ebay.de, og den 12-kantede er enda billigere, €11,50 koster den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte deg på PM også, men forsto det som at det var BBS-bolter på OZ-felger? Siden du ikke har hatt hell med vanlig 12-kant, så kan du prøve den å kjøpe fra Custom Tuner, som jeg linket til på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, sortt sent svar. Bestilte 13 kant pipe fra iclair.de Kostet rundt 100 kr ink frakt. Alt i orden nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.