Anbefalte innlegg

Må dessverre selge min nylig innkjøpte prosjekt bil, pga. plass mangel og mangel på tid. Bilen er en Audi 80 GL automatic fra 1973.

Bilen har gått ca 144.000km og jeg blir den 4 eier siden den ble solgt ny i Molde i 1973. Bilen er rød metallic og trenger noe stell da klarlakken har flasset av + at det er noe rust. Strøkent beige interiør som ser ut som nytt bortsett fra sol bleket teppe. Form sydde setetrekk har sittet på bilen siden 1980. Nye servicedeler på motor i form av rotor, stift, fordeler lokk, kabler osv. ble byttet av forrige eier. Bilen har stått i ro de siste 13 årene så den trenger en gjennomgang av bremser, justering av motor osv.

 

 

En haug med deler medfølger:

Enkelt lykt grill med lykter og lyktebrønner.

Chrome fanger foran

Chrome fanger bak

Støtdempere foran nesten nye

Ratt og deksel rundt stamme

Hanskeromslokk

Solex forgasser

Instrumenter

Radiator med kjølevifte

Luftfilterboks komplett

Baklys

Fordeler

Dynamo

Spylerveske dunk med motor og slanger

4 stk Chrome dørhåndtak

1 stk Chromespeil v.side

Deksel over reim (motor)

Bensinluke (på selve bilen)

Frontrute

Bakrute

riginal takstativ

Samt en haug med små deksel, skruer og braketter.

 

Jeg har nesten akkurat kjøpt den, og har heller ikke sett så mye på bilen, men det er noe som må gjøres for å den strøken og på veien. Må selges snarest grunnet plassmangel. Selges 8000,-

 

Bilder kommer.

 

Kontakt:

mortenseim@live.no

Bilen står på Skarnes, Hedmark.

 

 

 

 

Problemer med å laste opp bilder. For de som ønsker bilder, send meg en mail :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.