Hvordan koble kjølevann når varmeapparat er fjernet?

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har gjort dette? Hvordan skal vannet kobles på en Golf/Jetta einser når varmeapparatet er fjernet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn i teorien skal du blende begge slangene. Dette da varme ventilen uansett sperrer 100% når du velger kaldt på apparatet.

For å unngå mulighet for luft bobler der kan det kansje vere greit å lage mulighet for å lufte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har et skjema over kjølesystemet på disse lett tilgjengelig? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har jo tenkt at det må gå å koble sammen de 2 slangene men blir vel kanskje litt unødvendig vis det kan unngås.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke koplingsskjema til det, er bare å blende utgangene. Ville ikke koblet slangene sammen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å koble de sammen, det er jo det samme som varmeregisteret på full varme. Å blende de er som varmeregisteret når det er stengt av. Uansett så ser jeg ikke forskjellen, motoren fungerer jo like fint begge veier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Registeret er en begrensning i flow. Så blir ikke det samme å koble slangene sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke varmeregister eller noenting rundt det lenger ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.