#1 Skrevet Juli 4, 2014 Hei, Noen som har gjort dette? Hvordan skal vannet kobles på en Golf/Jetta einser når varmeapparatet er fjernet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2014 Sånn i teorien skal du blende begge slangene. Dette da varme ventilen uansett sperrer 100% når du velger kaldt på apparatet. For å unngå mulighet for luft bobler der kan det kansje vere greit å lage mulighet for å lufte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2014 Noen som har et skjema over kjølesystemet på disse lett tilgjengelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2014 Eg har jo tenkt at det må gå å koble sammen de 2 slangene men blir vel kanskje litt unødvendig vis det kan unngås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2014 Trenger ikke koplingsskjema til det, er bare å blende utgangene. Ville ikke koblet slangene sammen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2014 Å koble de sammen, det er jo det samme som varmeregisteret på full varme. Å blende de er som varmeregisteret når det er stengt av. Uansett så ser jeg ikke forskjellen, motoren fungerer jo like fint begge veier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2014 Registeret er en begrensning i flow. Så blir ikke det samme å koble slangene sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2014 Jeg har ikke varmeregister eller noenting rundt det lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2014 Då kan du bruke en slik til å blende den ene evt begge om du har plastskjøtestykket som står på originalt. http://www.bcb.no/Default.aspx?tabid=113&CategoryID=1843&Category2ID=1891&Category3=Slangekoblinger+og+skjøter&List=1&catpageindex=2&Level=3&ProductID=24409 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...