Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en golf gti mk5!

 

DSG kasse er en fordel da jeg alltid har hatt lyst til å prøve det, men manuell går også fint.

Gjerne i fargen tornadorød, men alle farger er av interesse. Senk er jeg ikke interessert i med mindre dette er dokumenter i vognkort og er kjørbart etter vanlig vei (dvs tar fartsdumper i fornuftig hastighet etc.)

Pris opp til 150k.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 5er GT (kompressor og turbo, 170 hk originalt) til salgs, hvis du er interessert? Manuell, rød, 19" sommer 18" vinter (begge sett sort/grå) stor kjørecomputer, multifunksjonsratt, h&r fjører, (1cm lavere en originalt)

Vi kan alltid bli enige om pris.

 

Mvh Ingebjørn

Er på utkikk etter en golf gti mk5!

 

DSG kasse er en fordel da jeg alltid har hatt lyst til å prøve det, men manuell går også fint.

Gjerne i fargen tornadorød, men alle farger er av interesse. Senk er jeg ikke interessert i med mindre dette er dokumenter i vognkort og er kjørbart etter vanlig vei (dvs tar fartsdumper i fornuftig hastighet etc.)

Pris opp til 150k.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.