#1 Skrevet Juli 4, 2014 (endret) !!OPPDATERT 06.08.2014!! Selger noen deler tatt fra delebilen min. ABS modul. stått i audi 80 2.0s 93 mod. ABS fungerte før demontering.(DELENR: 0 265 100 056/4A0 907 379 A) Dørpaneler farge svart/mørkgrå? ser greie ut. tar bilder i morgen og legger ut. Komplett sett stoler, farge mørk blå.(fører og pasasjer fram, samt pasasjer bak). Fram stolene har varmeelementer. Førerstolen har en rift på den typiske plassen, men er teiped av tidligere eier med blå teip. Drivstoffpumpe fra 93 mod 2.0 Sentrallåspumper for alle dører(fungerende. kunn pumpene, ikke slangene). Mulig det kommer mere deler. Førerstol Passasjerstol Baksete 1 Baksete 2 Om det er interesse for motoren/girkassen så må dette hentes ut av den som skal ha det. Motoren ble overhalt av tidligere eier, og ble etter det stående uten å bli brukt, pga kjøp av ny bil. Med tanke på pris vet jeg ikke hva jeg skal ta for dette. Sender helst ikke ting, men småting som sentrallåspumper og slikt kan jeg sende. Kjøper betaler frakt. Står på: Stjørdal Nord-Trøndelag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2014 Er det skipose i baksetet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2014 heisann. nei, det er ikke noe skipose nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2014 bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2014 bumps... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...