#1 Skrevet Juli 6, 2014 (endret) Hei brukte bilen igår fungerte sånn som den skulle. Startet opp i dag så var eksoslyden mye grommere enn vanlig. Pluss jeg ikke har noe turbo trykk. Hører turboen prøver å jobbe. Er det n75 ventilen som har tatt kveld?? Skal få lest feilkoder etter trening... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2014 Sjekk vakuumslangen som går til vakuumklokka over eksosmanifolden. Får samme symptomer om jeg napper av den på min. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2014 Kan det være så enkelt? Har ikke rørt motoren utenom å montert egr delete blindet vacum slangen. Men skal teste det! Vacumslanger ser slitne ut så kansje de må byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2014 Var hull i den slangen som skal gå vacum klokka på egr. Va ramla ned på eksosen... klipte av å blendet på nytt.. enda feil.. får i vagcom mass air feil. Skal luftmengemålern ødelegge så mye?? Bilen er likedan me kabeln i som uten. Før så stoppa bilen når man tok ut stikke til lmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2014 2 Faults Found: 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70) P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239) P3105 - 35-00 - Open or Short to Ground 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2014 Sunday,06,July,2014,15:26:11:14648 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.2.0 (x64) Data version: 20140212 VIN: License Plate: TEST 1 Address 01: Engine (038 906 019 CD) 15:26:03 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 819 /min Engine speed 820-900 255.0 mg/str MAF (specified) 230-420 421.4 mg/str MAF (actual) 230-420 84.5 % EGR duty cycle 10-95% 15:26:03 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 819 /min Engine speed 2850-3150 1030.2 mbar Spec. intake press. 2000-2150 989.4 mbar Actual intake press. 2000-2200 19.9 % D.cycle MAP 40-95% -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 CD) 15:26:26 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 2688 /min Engine speed 820-900 850.0 mg/str MAF (specified) 230-420 411.6 mg/str MAF (actual) 230-420 4.8 % EGR duty cycle 10-95% 15:26:26 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 1470 /min Engine speed 2850-3150 1978.8 mbar Spec. intake press. 2000-2150 999.6 mbar Actual intake press. 2000-2200 21.1 % D.cycle MAP 40-95% skal det være slik? har fått testkjørt litt nå. turboen slår inn i 1 gir ca 3000omdr 2gir ca 2700omdr 3gir ca 22-2400 omdr 4gir med engang etter man har girt fra 3 til 4 giret. hva i fan som er skjedd? turboen slå som bare juling på høye omdr men på lave så er den død. ingen røyk ingen ulyder . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2014 Sunday,06,July,2014,15:26:36:14648 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.2.0 (x64) Data version: 20140212 Address 01: Engine (038 906 019 CD) 15:26:33 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 2268 /min Engine speed 820-900 240.0 mg/str MAF (specified) 230-420 441.0 mg/str MAF (actual) 230-420 4.8 % EGR duty cycle 10-95% 15:26:33 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 1827 /min Engine speed 2850-3150 1162.8 mbar Spec. intake press. 2000-2150 1060.8 mbar Actual intake press. 2000-2200 39.8 % D.cycle MAP 40-95% Sunday,06,July,2014,15:26:51:14648 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.2.0 (x64) Data version: 20140212 Address 01: Engine (038 906 019 CD) 15:26:49 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 1407 /min Engine speed 820-900 250.0 mg/str MAF (specified) 230-420 455.7 mg/str MAF (actual) 230-420 4.8 % EGR duty cycle 10-95% 15:26:49 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 1008 /min Engine speed 2850-3150 1030.2 mbar Spec. intake press. 2000-2150 1030.2 mbar Actual intake press. 2000-2200 19.9 % D.cycle MAP 40-95% -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 CD) 15:26:54 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 2079 /min Engine speed 820-900 850.0 mg/str MAF (specified) 230-420 392.0 mg/str MAF (actual) 230-420 4.8 % EGR duty cycle 10-95% 15:26:54 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 3213 /min Engine speed 2850-3150 2264.4 mbar Spec. intake press. 2000-2150 979.2 mbar Actual intake press. 2000-2200 24.7 % D.cycle MAP 40-95% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2014 Klipte av å satt nye vacumslanger/ blendet de. Å ryddet litt i kabel rot resulterte i at biln går som den skal nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...