#1 Skrevet Juli 6, 2014 Hei! Skal bytte pærer i sprederne fordi dem som sitter der originalt er gul-aktige og det er ikke noe pent.. vil ha noen som er ganske hvite. Noe forslag? Prøvde noen led pærer og dem lyste bra men fikk feilmelding under pæresjekken.. regner med at det er noe med at led bruker mindre strøm enn vanlige pærer. Noen forslag til andre pærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2014 Slenger meg på denne. Visste ikke om at du kan få varsel under pæresjekk. Si gjerne i fra dersom du fant noe som fungerer bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2014 GP Thunder 8500K fra ebay, koster 2-300kr. Matcher LEDstripen meget bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2014 Som disse? http://www.ebay.com/itm/Authentic-GP-Thunder-8500K-Platinum-White-Xenon-Bulbs-H1-H4-H7-H8-H11-9005-9006-/121243794692?pt=Apparel_Merchandise&var=&hash=item1c3ab17d04&vxp=mtr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2014 Det stemmer. H11 opp til 2012 og H8 fra 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2014 Jeg har nå montert disse og kan ikke skjønne at de skal matche led-stripen? Disse er jo veeeldig blå i fargen, nesten turkis, mens led-stripen er mye mer blå/lilla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2014 Dag, jeg hadde disse på min `09 A4 B8, og disse synes jeg matchet meget bra ! Gir ingen feilmelding, da det er vanlige pærer, med farget glass. http://www.scandicshine.no/index.php?route=product/product&path=59&product_id=370 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2014 Jeg har nå montert disse og kan ikke skjønne at de skal matche led-stripen? Disse er jo veeeldig blå i fargen, nesten turkis, mens led-stripen er mye mer blå/lilla. Det går seg nok til, det gjorde det på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2014 Ok, får satse på det, hvis ikke blir det nye pærer. Orker ikke se på de sånn som de er nå, for det er to heeelt forskjellige blåfarger. Regner med at jeg må bruke de en del før de er "kjørt inn"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...