Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå har jeg bestemt meg for å sjekke interessen for S2'n. Ettersom den stort sett står i garasjen og jeg har vært ute å kjørt hele 2 ganger i år, så tror jeg tiden nå er inne for at noen andre kan ta vare på den videre.

 

Jeg kjøpte bilen i 2006 og har aldri kjørt den på vinteren siden, den står alltid inne på lagring på vinteren. Fra 2006 til i dag har bilen rullet fra 180000km til 190000km.

 

Ting som er gjort siden 2006;

- Bilen er aldri har vært kjørt på bane eller herjet med i mitt eie.

- 420HK Jonus oppsett (RS2 440 dyser og bensinpumpe, større turbo, mapet 551C motronic, Sachs steg 3 clutchpakke,.

- Motor overhalt med nye H-profilråder, stempelringer, følere, lagere, bæringer, tetninger etc. Utført av motorsportmekaniker i 2009. Arbeidet uten kvittering men deler med.

- Topp fullstendig overhalt i 2009. Dette er med kvittering på deler og arbeid.

- Turbo ny i 2008, Garrett k04e/k26 hybrid fra 034 motorsport og overhalt med kun Garrett innmat i 2009.

- Girkasse overhalt av Jonus i 2011 uten kvittering.

- Understellet foran er overhalt med Powerflex i bærearmer og stabstag og originale girkasse og traversforingeri 2010.

- Godkjent senket med H&R Cup-kit (H&R fjærer og Bilstein støtdempere), dette er det beste du kan få dersom du ikke kan justere coilovers.

- Nye RS2 bemser i 2010.

- Nye bremser bak (originale skiver og kalippere) i 2008.

- Nye støtdempere foran i 2013.

- Nye Inter Action LM med Federal 225-35-19 i 2012.

- Nye dørlister (gummi) i 2012.

- Nytt Momoratt og seleputer i 2008.

- Ny grill og netting i fanger i 2012.

- Nye hovedlykteglass i 2008.

- Ny Setrab oljekjøler i 2011

- Ny sorte siliconslanger i 2013 (ikke montert)

 

 

Ting som må utbedres på bilen er;

- Eksosanlegget bør byttes ut fra downpipe for optimal passform og utseende

- Takluka er rusten ved ruta (luke med hel rute), bør byttes

- Hjullagere foran uler litt, bør byttes

- Også mangler det et festestag til radiatoren + dekselet.

 

Bilen er et veldig godt utgangspunkt til et strøkent eksemplar. Jeg anbefaler at du må kunne skru selv.

 

Prisen settes til 130.000.-

Tlf. 977 72 362

 

Mvh

Lars Henrik Nordbye

 

 

2014-06-19203933HDR_zps922ca766.jpg?t=14

2014-06-19203917_zps86de4cdb.jpg?t=14098

2014-06-19203801_zpsa455b22d.jpg?t=14098

2014-06-19203735HDR_zpsf1e7fd82.jpg?t=14

2014-06-19203654_zpsfacc18a1.jpg?t=14098

2014-06-19203703_zpsd0fc4c7b.jpg?t=14098

DSC00193_zps58facdd5.jpg?t=1409815696

DSC00190_zpsa3a1ede0.jpg?t=1409815894

DSC00362_zps917a9cf1.jpg?t=1409815773

2014-06-19204329_zps366784c2.jpg?t=14098

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpen for bud?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt interessert altså?[emoji4] Ja, jeg er det, men det må være tilfredsstillende, for bilen står godt i garasjen[emoji6]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vettu:)men prøver å unngå å hoppe på det første og "beste" da vettu:)kunne du skaffa meg litt mer bilder både inn og utvendig?:)har du bremsa den så en kan få se dokumenter på effekt?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg ordne litt flere bilder og litt info[emoji4]

Jeg har aldri bremsa den, kun sammenlignet med andre biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nå EU-godkjent for 2 nye år med 0 feil og mangler. Jeg har også friskmeldt den antatte oljelekkasjen som er nevnt.

Det har ikke dryppet en dråpe olje på 1 måned i garasjen uten at bilen er flyttet en millimeter. Tror oljen kom fra defekt bunnplugg.

 

Som det blir poengtert her finnes det selvfølgelig rust på en 20 år gammel bil, men karosseriet i seg selv er veldig bra. Rust er det selvfølgelig på enkelte understellsdeler, eksosanlegg etc.

 

Kan også nevne et par nye ting som er kommet opp.

- Klimapanelet er mer eller mindre defekt

- Innerskjermene foran bør byttes

- Bilen bør på lakkrens og en skikkelig vask.

 

Jeg kommer selv ikke til å gjøre så veldig mye med bilen da interessen er dabbet veldig av de siste årene. Men jeg skal prøve å få tak i de delene til radiatoren så det ser bra ut i motorrommet og er det noen som har en original luftfilterboks å selge meg, så kjøper jeg den også.

 

Prisen settes derfor ned til 130.000.- for klubbmedlemmer. Jeg beklager også at det ikke er flere bilder av bilen her, men det går fortsatt ikke å laste opp.

 

Mvh

Lars Henrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er åpen for bud. Må ikke ha pengene, men de kommer godt med til invistering i maskiner:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nå satt bort for vinteren og tråden kan slettes!

 

e78610f491d11d84d41737e5dd1d5577.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at det har vært et par interesserte i det siste, har jeg besluttet å selge den selv om jeg har kjørt den på opplagring.

 

Den vil nå kunne selges akkurat sånn som den står, for 110.000 + omreg. Det følger med ny bunnplugg og oljefilter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.