#1 Skrevet Juli 7, 2014 Hvis noen har ei bakluke til golf 4 uten for mye rust (finnes vel neppe ) så er jeg veldig interessert Har du noe annet som er verdt å bruke penger på til Golf 4 GTI så har jeg sikkert lyst på det og;) Send pm eller kontakt meg på 48299800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2014 Jeg har en bakluke, se i "Deler selges". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2014 Takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2014 Fortsatt interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2014 Jeg er fortsatt interessert i bakluke til bilen min. Men det er litt styr å få sendt med posten, så må helst befinne seg på sørlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...