#1 Skrevet Juli 7, 2014 Reflexsølv metallic, i bra stand. Minimalt med rust. Det eneste jeg har sett er antydning til noe småtteri i falsen på innsiden, ved bunnen av vinduet. Kun synlig uten det innvendige dekselet. Det er en liten bulk/ujevnhet ved håndtaket. 500kr. Hentes i Sandvika, evt møtes i omegn. Tlf 414 32 885. Bedre bilder kan taes om 1 ukes tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2014 Jeg vil gjerne ha den. Må bare få den til Kristiansand på et vis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2014 Kan dessverre ikke hjelpe til med frakt, hør med VACN-Expressen? Er vel mange som farter rundt om dagen..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2014 Jepp, skal nok få til noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2014 Jepp, skal nok få til noe. Vil du fortsatt ha bakluka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2014 Ja vil veldig gjerne det, men har ikke fått tid til å gå organisert noe transport. Har blitt litt mer jobbing enn planlagt og er på en jobb tur nå. Har du andre interesserte? Har du noe forslag til transport? Kan prøve å finne ut av noe litt senere i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2014 Ok, bare lurte siden jeg ikke har hørt noe siden sist. Har ikke noen andre på gang, men vil legge den ut på finn.no dersom det ikke skulle bli noe av med deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2014 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2014 Fortsatt til salgs, 300kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2014 Bedre bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 12, 2014 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...