#1 Skrevet Juli 8, 2014 Hei før jobb i dag låste eg bilen med fjernstyringen på nøkkelen. men når eg skulle hjem fikk eg ikkje låst opp med nøkkelen, ei heller slått av alarmen. når eg låser opp døren med nøkkelen manuelt er det bare førerdøren som låses opp. ingen av de andre. er det låsekassen (med elektrisk) inni døren som har tatt kvelden? er det noen måte å få slått alarmen av på sånn at eg kan bruke bilen? mvh fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2014 kan nevne at bilen starter selv om alarmen hyler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2014 Hvis jeg husker riktig, skal det være mulig å deaktivere alarmen ved å låse 2 ganger. Den skal da avgi et lengre blink med varsellysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2014 Kan oppdatere med dagens forsøk: reservenøkkelen funker. Gjør som Andreas sier no å låser to ganger. Men om eg Låser med nøkkelen låses bare førerdøren. Her skal vel alle dørene låses Hovednøkkelen er der enda null liv i. Har hatt problemer med at interiør belysningen har levd litt eget liv så mistenker at dørlåsen ikkje er helt god. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2014 Kan høres ut som om mikrobryteren i låsekassa er ustabil ja. Evt ledningsbrudd der hvor ledningsnettet går inn i bilen? Kupelyset i min bil har plutselig sluttet å fungere når førerdøren åpnes, så jeg frykter at jeg snart står ovenfor samme sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2014 Andreas, oppgradert til ledpærer? Min sliter nemlig med at den detter ut av og til, problemet oppsto i det jeg bytta til ledpærer, billige kinapærer så mistenker tull med noe motstand eller noe. Bare sånn tilfelle det skulle være noe så enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2014 Andreas, oppgradert til ledpærer?Min sliter nemlig med at den detter ut av og til, problemet oppsto i det jeg bytta til ledpærer, billige kinapærer så mistenker tull med noe motstand eller noe. Bare sånn tilfelle det skulle være noe så enkelt Nope, her går det bare i dunkel halogen Og det er kun når jeg åpner førerdøren, det skrur seg på når passasjerdøren åpnes. Men takk for tipset uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2014 Har bestilt ny dørlås på ebay. 270kr. Så den blir byttet. Så kommer eg nok til å kjøpe ny nøkkel og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...