#1 Skrevet Juli 9, 2014 (endret) Har ett golf 1 karroseri jeg vurderer å selge. opprinnelig golf c Sølv 1983, orginal 1.5l. ca 120tkm Dette er ett tomt karroseri men jeg syns det er for ille å skrote denne. noe overflaterust finnes, men ikke store områder. jekkeskade på vanlige plassene. 5000,- eller høyst bydende. (vrakpant er ikke interessant) Har en golf 1 gti motor med schrick turbokit (193hk) og godkjenningspapirer som kan selges med mot tillegg. EDIT: Legger ved at jeg har funnet fram dører, panser, skjermer og bakluke. tilstand ok på det meste. noe overflate rust og steinsprutflekker må påregnes. prisen forblir den samme 5000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2014 opp igjen. Blir vraket iløpet september om ingen er interessert pga plassmangel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2014 Skulle hatt bakluke fri for kreft til gti'n jeg, om du selger den løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2014 ikke før evnt chassiset er solgt. blir mindre attraktivt om den mangler. kan sjekke om jeg har flere evnt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2014 Bare å gi meg en lyd det. Mangler litt div før det blir lakkering, så det er ikke noe hast sånnsett :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2014 EDIT: Legger ved at jeg har funnet fram dører, panser, skjermer og bakluke. tilstand ok på det meste. noe overflate rust og steinsprutflekker må påregnes. prisen forblir den samme 5000,- Vil dette si at dører,forskjermer, etc følger med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2014 hei ja det stemmer, dørene er ok men noe overflate rust, samme gjelder framskjermer. panser og bakluke er veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2014 opp igjen, står her enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...