#1 Skrevet Juli 9, 2014 Ac blåser bare ute temp. Noen som vet om hva problemet kan være? Jeg har byttet bryteren som er koblet til røret til gassen helt nederst på radiatoren, det hjalp ikke. Målt ledningene til pumpa, og der er det ikke strøm. Er det No relé eller noe annet som jeg ikke har sett/finner? Takker for svar =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2014 Sjekke feilkoder,sjekke gassmengde ,vil ikke starte å gå om det ikke er nok gass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2014 Om det ikke er strøm til innslaget til AC-kompressor, er det mulig det er gåent relé til clutch innslaget. Dette befinner seg nok i sikringsboksen i motorrommet. Lokaliser det (tegn med snøkrystall) og ta det løs og rist på det, er det noe løst inni, bytt det. Se om AC-innslaget slår inn da, eller det er strøm ned dit. Om det da ikke starter, kan det være for lite gass på anlegget, evt andre skjulte feil. -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2014 Var på møller i går hos en kompis, det eneste reléet vi fant var i tavla inni. Etter som vi skjønte, gikk samme relé til tenninga på bilen og mye mer. Jeg vet ikke om bryter panelet inni bilen kan gå fyken? Det lyser når jeg trykker på ac, men ingenting skjer. Diagnose viste kun at det ikke var kommunikasjon til Ac clutch. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2014 Den er også full av gass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2014 kompressor er jo gjenganger,sjekket om det var spenning til kompressor? signal går fra klimpanel via j519/bcm ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2014 Hmm. Vi får prøve videre i varmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...