#1 Skrevet Juli 9, 2014 Holder på å bytte bremseklosser bak på Audien min. 2000 A6 c5 1,8tq. Stempelet på den ene siden vil ikke skrus innover. Utover går den. På den andre siden gikk det bra! Nå har jeg tatt ut stempelet og delt det. Er det noen som ser noe som kan være feil her? Den indre hylsa med gjengene i går like lett rundt begge veier. Skal den det? Kan noe gjøres, eller er det ny kalipper som gjelder? Takknemlig for alle tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2014 presser du mens du skrur a? ha presses OG skrus samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2014 Samme skjedde da jeg skulle bytte bak på min A6. Fikk til slutt presset stempelet inn, men den ble aldri seg selv. Den ville aldri slippe opp bemseklossene helt, dermed sleit jeg ut et par klosser på en måned. Endte med å kjøpe en ny. Koster ikke all verden heller. http://www.3skruer.no/products/-bremsecaliper-hyre-bak-audi-a6-8e0-615-424 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...