Får ikke åpnet bakdør A6 4f

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, så får jeg ikke åpnet bakdøren fra innsiden på venstre side på min a6 allroad 4f. Får åpnet den fra utsiden, men ikke innenfra. Tenkte jeg først hadde vært borti barnesikringen (den er jo i bakkant av bryterne til vindusheisene på førerdøra) men den var ikke på. Har prøvd og slått av og på. Men ingenting skjer.

Noen tips? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 4F har tradisjonell barnesikring i døren, har du sett der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Barnesikringen på førerdøra er jo kun for vinduene:p tipper den bryteren man kan flippe over ved låsen på døra er svaret her!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahaaaa :) skal sjekke ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Barnesikringen på førerdøra er jo kun for vinduene:p tipper den bryteren man kan flippe over ved låsen på døra er svaret her!:)

Der tok du feil....jeg har elektronisk barnesikring på min A6 Allroad. Og det er de bryterne bak vindusheisene ;)

Virker som noe er hoppet av inni døra :o kjent problem? Enkelt og røske av dørtrekket?

- - - Updated - - -

Min 4F har tradisjonell barnesikring i døren, har du sett der?

Min Allroad har elektronisk barnesikring :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så mange flinke folk her inne og ingen vet noe om dette eller har noen tips?

Noen som har tatt av dørtrekket på en slik en? Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en skrue på hver side oppe, altså foran og bak på trekket. Ut med de, så løfter du trekket rett av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har liggende en fremgangsmåte for å ta løs dørtrekket fra Audi, send en pm med eposten din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.