#1 Skrevet Juli 10, 2014 Som overskriften sier, så får jeg ikke åpnet bakdøren fra innsiden på venstre side på min a6 allroad 4f. Får åpnet den fra utsiden, men ikke innenfra. Tenkte jeg først hadde vært borti barnesikringen (den er jo i bakkant av bryterne til vindusheisene på førerdøra) men den var ikke på. Har prøvd og slått av og på. Men ingenting skjer. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2014 Min 4F har tradisjonell barnesikring i døren, har du sett der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2014 Barnesikringen på førerdøra er jo kun for vinduene:p tipper den bryteren man kan flippe over ved låsen på døra er svaret her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2014 Ahaaaa skal sjekke ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2014 Barnesikringen på førerdøra er jo kun for vinduene:p tipper den bryteren man kan flippe over ved låsen på døra er svaret her! Der tok du feil....jeg har elektronisk barnesikring på min A6 Allroad. Og det er de bryterne bak vindusheisene Virker som noe er hoppet av inni døra kjent problem? Enkelt og røske av dørtrekket? - - - Updated - - - Min 4F har tradisjonell barnesikring i døren, har du sett der? Min Allroad har elektronisk barnesikring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2014 Så mange flinke folk her inne og ingen vet noe om dette eller har noen tips? Noen som har tatt av dørtrekket på en slik en? Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2014 Det er en skrue på hver side oppe, altså foran og bak på trekket. Ut med de, så løfter du trekket rett av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2014 Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2014 Har liggende en fremgangsmåte for å ta løs dørtrekket fra Audi, send en pm med eposten din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...