veivhuslufting på 2,3 20V (7A)

Anbefalte innlegg

Ein slange som går inn på innsuget (rød pil) som blir forgreina til undersida av slangen mellom luftfilter og innsug (grønn pil) og ned til veivhuset på motsatt side av motoren. Dette e luftinga på veivhuset sant?

 

Problemet er: Bilen jagar på tomgang. mellom 1000 og 1500rpm. Dersom eg klemmer flat slangen ved rød pil går den fint på tomgang. Er det ein ventil ein eller annan stad på denne slangen som kan vera dårlig? Sjønnar heller ikkje logikken med at slangen går mellom innsug og luftfilter slange, "kortsluttar" jo vakumet.

motoren.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at innsugsbelgen din er tett? Ser ut som det er blitt bøtt, og da har vel jagingen sin naturlige årsak. Hjelper sikkert litt om du ruser den opp maks et par ganger(?), gjør nok det på en annen 7A-motor jeg kjenner til. Rengjør også kontakter/følere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur den skal vera tett ja, men kan uansett testa det med startgass seinare i kveld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

luftfilterslangen er tett, men det stemmer at den har blitt reparert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har rensa isv. MEN! : bh : Er dette veivhus utluftingen og kvifor går den mellom innsugsslangen og innsug, dette vil jo sleppa ut vakumet som oppstår når bilen står på tomgang. Dersom det ikkje er vakum har jo ikkje isv ventilen nokon hensikt. Og kva skjer dersom eg pluggar denne på forgreininga til innsuget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.