#1 Skrevet Mai 30, 2005 Var innom Madsen Bil i dag (Levanger), da jeg skulle handle en tempføler til 90'n. Kjører forbi der hver dag, så passer bra å svinge innom. Spurte om vi hadde noe rabatt der gjennom VACN, men det hadde han aldri hørt om iaffal. Uansett, hyggelig var han, og føleren jeg regna med å måtte bestille hadde han på lager, og fiksa meg 20% rabatt Vet ikke åssen dere har det med rabattavtaler, men ett lite tips iaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Har faktisk aldri kommet på å spørre. Madsen har et litt frynsete rykte på seg egentlig her på Levanger. Ettersom du nevner det så skal jeg komme på å spørre neste gang jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2005 Madsen Bil på Levanger og Steinkjre e it med i Møller gruppen så der for for vi it noe rabater av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...