#1 Skrevet Juli 11, 2014 Hei. Dette gjelder en Audi 80 B1 I dag når bilen skulle startes så la jeg merke til at det ikke kom noe luft, og bryteren sto på "1" Det er helt dødt, ingen luft kommer inn i kupeen. Uansett om jeg skrur på bryteren opp eller ned på nivåene. (0-1-2-3) Fungerte fint sist gang jeg kjørte den, på Onsdag. Det kommer varmluft el kaldluft når jeg regulerer, så det er bare vifte hastigheten. Kan det være bryteren som har tatt kvelden helt plutselig. Sikringene har jeg sjekket og alle ser hele og fine ut. Jeg har det for meg at slike motstandsbrytere ryker gradvis (f.eks at nivå 2 ikke fungerer lenger, men alle andre er ok), ikke bare helt plutselig bare slutter å fungere? Noen som eventuelt har vært borti samme problem på samme bil? mvh Tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2014 Kan være formotstanden som sitter på kupeviften som har tatt kvelden. Kan jo måle deg frem til om viften får strøm når du skrur på bryteren. -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2014 Takker for svar. Må lete litt og peile ut feilen imårra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...