Anbefalte innlegg

Selger en GTX3071R turbo med gåen aksel. Sitter et helt nytt kompressorhjul fra snailturbo til kr 2500,- på den

Uten eksoshus

490,- eksl frakt

71C90B70-3C3B-4DD3-B0D3-6B1E5831EA17_zps

163AF0A3-7FDE-4BFB-960F-BB04F9C3F557_zps

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel strengt tatt en vanlig GT3071R og ikke en GTX turbo? Da hadde det ikke vært behov for å oppgradere kompressor hjulet og GTX turboer har litt andre mål på kompressorhjulet og derfor også annet kompressorhus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet pris på bare akslen til denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel strengt tatt en vanlig GT3071R og ikke en GTX turbo? Da hadde det ikke vært behov for å oppgradere kompressor hjulet og GTX turboer har litt andre mål på kompressorhjulet og derfor også annet kompressorhus

Det er vel strengt tatt en GTX turbo der kompressorhjulet har tatt kvelden og jeg har kjøpt nytt hjul som passer GTX?

Ikke les så mye om turboer på internett, det er ikke bra for deg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god, er bare ofte folk kaller GT turboene sine for GTX når de har oppgradert kompressorhjulet uten at det faktisk har de samme målene, men da er det jo en ekte GTX :)

Er aksel knekkt, bøyd eller er det turbinhjulet som har fått en karamell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, jeg tar den ;) send total inkl. frakt og kontonummer på PM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, jeg tar den ;) send total inkl. frakt og kontonummer på PM

solgt til en herremann lengre opp i tråden, da han kom med et bud jeg ikke kunne turne down :D

115771-turn-down-for-what-meme-VpK2.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.