#1 Skrevet Juli 12, 2014 Selger en GTX3071R turbo med gåen aksel. Sitter et helt nytt kompressorhjul fra snailturbo til kr 2500,- på den Uten eksoshus 490,- eksl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2014 Er vel strengt tatt en vanlig GT3071R og ikke en GTX turbo? Da hadde det ikke vært behov for å oppgradere kompressor hjulet og GTX turboer har litt andre mål på kompressorhjulet og derfor også annet kompressorhus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2014 (endret) Noen som vet pris på bare akslen til denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2014 Er vel strengt tatt en vanlig GT3071R og ikke en GTX turbo? Da hadde det ikke vært behov for å oppgradere kompressor hjulet og GTX turboer har litt andre mål på kompressorhjulet og derfor også annet kompressorhus Det er vel strengt tatt en GTX turbo der kompressorhjulet har tatt kvelden og jeg har kjøpt nytt hjul som passer GTX? Ikke les så mye om turboer på internett, det er ikke bra for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2014 Den er god, er bare ofte folk kaller GT turboene sine for GTX når de har oppgradert kompressorhjulet uten at det faktisk har de samme målene, men da er det jo en ekte GTX Er aksel knekkt, bøyd eller er det turbinhjulet som har fått en karamell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2014 Forresten, jeg tar den send total inkl. frakt og kontonummer på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2014 Forresten, jeg tar den send total inkl. frakt og kontonummer på PM solgt til en herremann lengre opp i tråden, da han kom med et bud jeg ikke kunne turne down 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...