#1 Skrevet Juli 12, 2014 (endret) vurderer og selge denne videre pga motivasjonsvikt da denne ikke helt levde opp til mine forventninger. framstår som pen og velholdt, men er en del småplukk hvis en vil ha bilen helt i strekk. motor fra passat, 9a 16v. km stand på speedo er ca 180tkm. veit ikke hvor langt motor eller karroseri har gått. blir lagt på finn etter ferien. pris 55000kr. omreg er gratis. kan evnt selges billigere uten felger. noen ting som må gjøres: - ikke godkjent med senk - koble ryggelys - koble skiltlys - koble opp turteller - litt rust rundt bensinpåfylling - mangler taktrekk - baklukelås må byttes - eksos må fikses (henger i strips og skrangler) litt info: - 9*16" Schmidt th (meget pene) - digifiz (turteller virker ikke) - justerbar senk (ikke godkjent) - g60 bredding - skinnint (ok stand) ta kontakt for mer info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2014 Selge felgene løst? Pris i så fall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2014 Selge felgene løst? Pris i så fall? nei selger ikke kun felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2014 blir lagt ut på finn denne uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2014 Bytte i nissan 200sx driftebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2014 Bytte i nissan 200sx driftebil? nei takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2014 Innbytte i annen MK2, pluss penger i mellom fra min side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2014 Innbytte i annen MK2, pluss penger i mellom fra min side? nei selges pga null motivasjon for bil om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50528933&searchclickthrough=true ligger nå på finn. masse henvend på bilen. men vil helst selge uten bytte. med mindre det er et så bra bytte at jeg ikke kan si nei til. akkuratt montert nytt batteri nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 18, 2014 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2014 var det ikke en knut i klubben som skulle kjøpe denne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 18, 2014 var det ikke en knut i klubben som skulle kjøpe denne?? har ikke hørt noe mer fra han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 20, 2014 Har du hatt noe interesse?er fremdeles gira på denne men sliter med å finne vinterlagring om jeg skulle kjøpe..fullt over alt og denne kan ikke stå ute vinters tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 20, 2014 Pris uten felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 20, 2014 Har du hatt noe interesse?er fremdeles gira på denne men sliter med å finne vinterlagring om jeg skulle kjøpe..fullt over alt og denne kan ikke stå ute vinters tid.. mye henvd ja. skal komme en til helga og se. - - - Updated - - - Pris uten felger? har ikke tenkt på pris uten. men da må det være et godt tilbud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...