#26 Skrevet August 25, 2014 Vi kom dit kl01 natt til fredag Tror kanskje vi så deg når du kjørte forbi Seljord, rundt 20-21'tiden på torsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 26, 2014 Ja. Kan stemme bra det Men det var dere jeg traff på fredagen i 2000 tiden på vei til banen også? Eller har jeg truffet på en lik gjeng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 26, 2014 Var sikkert oss, mener vi stakk å spylte bilene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 27, 2014 Så deg på banen flere ganger også. Kjørte rs2'en når du var utpå😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 27, 2014 Det var deg altså. Var veldig usikker. La ikke merke til dere i depot. Men husker ikke helt hvordan dere såg ut heller. Hehe Var det deg jeg kjørte med da den svarte porschen kjørte sammen med oss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 27, 2014 Hehe. Det kan sikkert stemme det. Husker ikke alle bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 28, 2014 Jeg måtte slite så sinnsykt med å holde følge! Dere dro fra meg på slettene hver gang. Frustrerende men gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...