#1 Skrevet Juli 12, 2014 hei har problemer med climatronicen på audien ... den går ikke av econ merke holder så inn resirkuler knappen og + tegnet da kommer kodene 1904, 1704,1106, 2202, 2404, 0404,1604, HJELP...................................... det er varmt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2014 Er det for lite gass vil ikke klimaen skru seg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2014 Det som er, at klimaen skrur seg på resirkuleringen, ....vaccumerte og hadde på gass med res.knappen Og opp til 700g, men står fortsatt på econ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2014 Så lenge Econ står på så slår ikke AC delen på klimaen inn... Har du prøvd lese ut feilkoder med Vagcom? Sett om noen av trykkbryterene har tatt kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2014 hmm ja prøvde kameraten min sinn vagcom, da kom det too many faults too commuincate...... men det er sånn billlig dritt. så må finne en som har litt ordentlig utstyr, eller ty til audi=( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2014 Er det Frogner ved kløfta du holder til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2014 bor på auli faktisk, så gladmelding hvis du har ordentlig vaccom=) betaler gjerne litt for en check av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2014 (endret) Kan sjekke den i morra. Bare å komme til Fenstad så fikser vi det Edit for å legge til att jeg har ross-tech kabel. Altså den ordentlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2014 Jeg hadde samme feil på min, og der var grunnen den elektriske vifta på radiatoren. Gikk rett over i econ med en gang. Har fungert knirkefritt i 2år nå etter bytte av vifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 18, 2014 må jeg bytte kompressor??? ser ikke ut som metall på orifice ventilen (Horefis ventilen)`??+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2014 da fikk jeg byttet orfice ventilen og byttet tørkefilter, så vaccumert og fylt på gass, nå blåser det kaldere enn nordpolen så til dere med varm bil!!!! se etter orficeventilen og om den er full av skitt eller metall, metall betyr at kompressor er gåen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 20, 2014 Hvordan kan denne ventilen bli full av skitt? Er ikke dette et helt lukket anlegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 20, 2014 spør du meg så spør jeg deg nå skal det sies at bilen har et par km, men det har vært trykkløst en stund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...