#1 Skrevet Juli 12, 2014 (endret) Hei. Ønsker endel deler til min S2 Sedan. -Svart Gulvteppe (kjøpt) -Førerdør lås m. nøkkel og deksel på utsiden som går rundt håndtak... (kjøpt) -S2/Rs2 Stoler med varme, armlen. og evt. El. justering. Skal trekkes opp igjen så spiller ingen rolle hvilken stand utseende messig. -Svarte baklykter. -El vindumekanisme bak. Helst med ledningsnett. -Sikkert litt mer også. skal legge til om jeg kommer på noe Mvh Tom Vadseth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2014 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2014 -Svart Gulvteppe -Førerdør lås m. nøkkel og deksel på utsiden som går rundt håndtak... Kjøpt, trenger bare resten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2014 Ikke meningen og kødde med tråden din, men vet du om du må ha mekanisme fra bakdørene originalt til el vinduene? Har en bil som jeg skal bruke men der har den ene motoren bak tatt kvelden men jeg har et sett til framdører liggende og lurer på om jeg kan bruke den bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2014 Tviler på det passer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2014 Bump? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...