Anbefalte innlegg

Motoren jeg har satt i 90 quattroen min har vært litt småsyk siden jeg fikk startet den! 20vt ABY.

Trodde det var coilene og kjøpte nye hos hansen motorsport.

Motoren fusker veldig, går på 4 og kanskje 3 cyl ganske ofte. Lukter veldig bensin, og jeg har en veldig dårlig eksomanifoil så der drypper det ut uforbrent bensin..

Har prøvd med den føleren som sitter i bakkant topp men samme problem.

Håper noen kan hjelpe for nå befynner jeg å bli drittlei hele bilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe mer info om oppsett? Chip, dyser, bensintrykk, hvilken type coiler.

Har du sjekket: tilstand på plugger, tenning, og levert bensinmengde pr dyse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlt orginal med standard trykk. Plugger er nye. Skal prøve å bytte dyser i morgen da det kanskje er en som har hengt seg opp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye originale coiler? Eller TFSI coiler med nytt ledningsnett?

Du kan jo måle dysene før du setter de i hvis det er brukte dyser du skal ha i? Ta av fuelrail og sett en flaske på hver dyse. Dra rundt starteren til du har nok i flaskene til å se forskjeller mellom de (koble gjerne fra coiler for å unngå uønsket tenning ;).

Bytt den/de som eventuelt avviker og test igjen før du setter fuelrailen på innsuget igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tfsi coiler med ferdig ledningsnett ja!:) har et sett med dyser liggende jeg tenkte å prøve! Skal prøve flaksemetoden din!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke mye tvil om hvilken dyse som tulla.. Dyse nr tre var glovarm når jeg tok de av. Testa de og nr tre lukket aldri.. Såg stor forskjell i flanskene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så flott. Da tenker jeg det vil gjøre underverker med en ny dyse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.