#1 Skrevet Juli 13, 2014 Min A3 8P subber når jeg har passasjerer baki. Har store 19 tommere og den er senket (sannsynligvis 35mm). Antar senking ble gjort for akkurat 3 år siden. Men tror ikke bilen min subbet for et år siden. Er noe som er kommet nå. Og det viser seg at den treffer i hjulbuen på bakdekka helt på ytterkanten. Er fjørene dårlige eller er dette normalt? De er vel ikke spesielt gamle. Verkstedet mente at dette kanskje var normalt - at fjerne hadde "satt seg". Så bare lurer på om nye fjærer hadde vært en kortvarig løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2014 Mener att det er en skrue i hjulbuene på a3 som må fjernes da det bruker å subbe i disse, ser du hvor det subber da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2014 Skal være omtrent i skjøtet mellpm fanger og resten av bilen. Ser ingen skrue i veien der. Ser en skrue, men tror ikke den treffer den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...