#1 Skrevet Juli 13, 2014 Noen som har 100mm flenser til bakdiffen til B4 med sperre? Trenger hovedsakelig venstre side der sperrefunksjonen sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2014 Åpner denne tråden igjen.. Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2014 Ingen som har altså? Ligger jo sikkert strødd rundt med havarerte differ og delebiler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2014 Høhh. Oppdaget en eske med noen sånne i verkstedet i dag. Kan måle de i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2014 Gjør det, så sender du meg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2014 ......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2014 Sjekket det jeg hadde men er feil dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2014 Trenger fortsatt 100mm flens.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 8, 2014 Jeg solgte en diff med 100mm flenser til erik halvorsen her inne for en stund siden. Han skulle bruke 108mm flenser så du kan jo høre om han har de andre liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 8, 2014 Jeg har en Audi 80 2.6 Quattro stående som skal demonteres og hugges etter hvert. Kan noe fra den passe kanskje? Innbærer demontering av kjøper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 8, 2014 Ja, det tror jeg hadde passa. Men ser Løken er et godt stykke unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 8, 2014 Det er nok en to-tre timers kjøring. Men det er ditt valg om du vil kjøre hit eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 8, 2014 Når skal den hugges da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 8, 2014 . Jeg har 6 eller 7 andre biler som skal demonteres \hugges først så det haster ikke for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...