Audi 200 3B deler. Eller hel motor

Anbefalte innlegg

Jeg har ett gjennopplivings prosjekt jeg må få litt fort gang på, og det er dessverre en lang historie bak denne bilen nå som dessverre gjør

at det nesten ikke er noen deler igjen!

1991 Audi 200 20V.

Det jeg trenger er:

Braketter til dynamo, AC pumpe, servo pumpe, og de brakettene som motorfestene skal sitte fast i (de som skal festes i motor rommet) OK

Servo pumpe OK

coil og fordeler OK

Clutch OK

Nedre register reim hjul (det som sitter på innsia av reimhjulet)

Bolt til reimhjul.

Kontakt til motor hjerne med lange ledninger, evt helt lednings nett! OK

Komplett topp med innsug og eksos manifold (trenger ikke dyser og plugger) Nesten OK

Jeg mangler fortsatt:

Nedre register reim hjul (det som sitter på innsia av reimhjulet)

Innsug

og Det bakre kamdrevet som skal gå mot fordelern

Noen som har noe av dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har av acpumpe og coil(er) til deg hvis du trenger, forøvrig en helt komplett bil også som det skal plukkes deler av hvis du trenger noen deler utenom motor :)

Send meg en pm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også ledningsnett som er litt klipt ute ved kontaktene, men helt fra torpedovegg og inn. Sitter i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dem fleste alu festene fra 20v , muligens servopumpe med holderen også , har 7a topper modifisert til turbo specs også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så takker jeg alle de som jeg har kjøpt deler av, for nå mangler jeg kun innsug som jeg veit per dags dato!. Hvis noen har eller veit om ett innsug så si ifra! Tusen takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.