#1 Skrevet Juli 14, 2014 Falt av en beta fra ACn her om dagen. Mistenker at denne har noe med clutchen å gjøre.... Noen som har vært bortil dette før? Motoren er en 1,9 tdi fra 02. Trenger jeg helt ny kompressor eller får man clutchsett separat? Kjekt med litt svar før jeg begynner å pelle ting fra hverandre.. Legger ved et bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2014 drev å rota med det der for noen år tilbake på a6 1,8tq 99 mod. der fikk jeg tak i en annen brukt AC kompressor, som jeg tok av clutchen på og satt over på den som sto i bilen, for å slippe fylle ac system osv... fungerte greit det husker ikke alle detaljer, men mener jeg fant noe info på forumet den gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2014 Hatt samme problem på min 1,9TDI. Jeg bytta hele kompressoren. Kosta meg ca 1600kr for en kliss ny en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2014 Hatt samme problem på min 1,9TDI. Jeg bytta hele kompressoren. Kosta meg ca 1600kr for en kliss ny en På møller eller brukte du en anna levrandør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2014 Garantert ikke møller. De skal vel ha 5-8k for ny kompressor. Finner du riktig clutch kan du reine med å betale 600+ frakt ca. Jeg byttet til en annen brukt og håper på det beste, kosta meg 1000 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2014 På møller koster kompressoren til 1,9 TDI 9000 ca... jeg handla hos ATP Autoteile i tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2014 Sjekk med Meca eller autoclima 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2014 OK takk får svar:) skal det være noen gummi knotter inni bak clutchen der? Får vell dra på høggern å se hvor mye de skal ha får en brukt en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2014 Får de som opplever no lignende er løsningen ganske enkel. Sett på clutchplata og bruk en bolt med låseskive og locktight. Vips kald luft hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...